Jak marketing cyfrowy zmienił reklamy?

reklamy

Dawno, dawno temu marketerzy poczuli potrzebę wyjaśnienia wszystkiego o swoich produktach lub usługach w reklamie. Ziewać. A potem przyszedł Internet. Następnie byliśmy w stanie wyodrębnić różne części całego procesu sprzedaży w różnych kanałach. Zawsze to robisz, ale stało się o wiele prostsze i tanie w związku z pojawieniem się Internetu.

Znaczenie marki

Pozwoliło to zwolnić tradycyjne kanały, by robić to, co robią najlepiej, a nie być obciążone przez przeprowadzanie całego procesu konwersji klienta w każdej reklamie. Reklamy telewizyjne można wykorzystać do tego, aby konsumenci zakochali się w marce. Radio może nawiązać osobisty kontakt. Wydruk może uświetnić markę. Brak sprzedaży tutaj. Moglibyśmy korzystać z szerokich kanałów świadomości, aby zwrócić uwagę klienta.

reklamyEra internetu

Tymczasem wszystkie materiały badawcze, funkcje i korzyści były dostępne w Internecie dla tych, którzy chcieli uzyskać więcej szczegółów. Ostrożnie wysiedliśmy obszary o dużym natężeniu ruchu z pozytywnymi informacjami o marce. A potem ostatecznie daliśmy im powód do zakupu, który zamknął umowę. To klasyczny lejek marketingowy. Integrujemy każde medium, aby przyczynić się do procesu konwersji klienta i w ten sposób stworzyło dynamikę mocy. Nawet kasyna, które przez długi czas dominowały biznes naziemny są teraz online i oferują takie oferty jak darmowe spiny dla swych klientów. Wyjaśniono, że marketerzy mogą przesuwać koperty każdego kanału, poprawiając jednocześnie ogólną skuteczność kampanii. Szybko do dziś, gdy liczba osób (i czasu spędzonego w Internecie) rywalizuje o średnie z jakimkolwiek kanałem masowego przekazu. Dzięki temu możesz teraz tworzyć całe internetowe ścieżki marketingowe. Kosztuje mniej i daje Ci elastyczność do kierowania niszowego – na twoich najlepszych klientach.

Praktyki internetu cyfrowego

Marketing cyfrowy obejmuje wiele różnych taktyk: banery reklamowe, w tym multimedia, przejęcia stron, strony internetowe, strony docelowe, retargeting, content marketing, media społecznościowe, PPC lub AdWords, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), filmy, podcasty, blogi, marketing e-mailowy i gry interaktywne.

reklamyJakie kanały są odpowiednie dla ciebie?

Najlepszym sposobem, aby wybrać, które kanały są odpowiednie dla Twojej marki, jest zamapowanie każdego z nich na inną część ścieżki marketingowej. Test. Zoptymalizuj lub zastąp. Powtarzać. Szeroka świadomość jest zwykle mierzona liczbą wyświetleń. Rozważania i preferencje są mierzone na podstawie czasu oczekiwania, współczynnika odrzuceń i zaangażowania. Namiary są mierzone za pomocą kliknięć i konwersji. Na różnych etapach podróży klienta różne kanały są bardziej skuteczne. Według sondażu przeprowadzonego przez Google, recenzje i badania online stanowią 37% decyzji o zakupie przez konsumenta w fazie

rozpatrywania, a 31% w momencie zakupu. Więc zmierz wszystko. Kupuj tyle szerokiej świadomości, ile możesz sobie pozwolić, a jednocześnie uzyskaj dodatni zwrot z inwestycji. I zawsze najpierw buduj dół lejka marketingowego.