Tajemnice ujawnione w reklamie telewizyjnej: prawdziwe klucze do sukcesu w Twojej firmie

tv-media

Kiedy pojawia się słowo „reklama telewizyjna” lub „reklamy telewizyjne”, co wpada w twój umysł? Wiele milionów (lub miliardów) budżetów dolara? Ogromne firmy z osłupiałymi reklamami, które naprawdę nie sprzedają niczego, zamiast próbować wygrać nagrody dla firmy reklamowej, która je stworzyła? Bud-Weis-Errrrrrrr? Horrible lokalne reklamy, które wyglądają jak zostały nakręcone na pierwszą aparaturę kiedykolwiek stworzoną w historii ludzkości? Zadałem to pytanie niedawno wielkiemu dyrektorowi generalnemu / przedsiębiorcy i powiedziałem: „Mydło”. To wszystko, co powiedział, gdy zapytałem, co myślę, gdy powiedziałem słowo „komercyjne”.

Ale co zrobić, jeśli powiedziałem Ci, że jeśli zrobimy to kreatywnie i poprawnie (dojdziemy do tego, jak to zrobić później) reklama telewizyjna może być zasobem MASSIVE, aby pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż w bardzo udowadny i opłacalny sposób (tak, ROI może być udowodnione) I możesz mieć reklamę promującą jakość w jakości studio / kreatywny promień HD, którą możesz ponownie wykorzystać w Internecie iw innych miejscach. Och i ta cała rzecz budżetowa. Nie musisz być Apple, Dove czy McDonald’s. Czy wiesz, że w wielu przypadkach skuteczność może wynosić mniej niż 1000 dolarów miesięcznie?

tv-media Commercial

Niektórzy prawdopodobnie myślą … to brzmi jak oszustwo. Czy TV nie jest dużo bardziej? Radio to 10x tej kwoty, a więc jest drukowanie! Żaden sposób TV może być tak tanie. Cóż, w tym artykule mam zamiar ujawnić pewne tajemnice.

Tajemnice dużych agencji reklamowych, studiów telewizyjnych, innych form produkcji mediów i produkcji wideo nie chcą, abyś wiedział. Prawdopodobnie są chrupiący (przepraszam).

„Ale David, czy nie sprzedajesz reklam telewizyjnych dla The Rise To The Top? Dlaczego mówisz nam to wszystko ?!”

Po pierwsze, absolutnie sprzedajemy unikalne reklamy / sponsoring / promocje dla The Rise To The Top (na ABC, online, wydarzeniach i naszych nowych technologiach, w tym marketing tekstowy, widgety telewizyjne i telefony komórkowe … zabawne rzeczy!) I zrobiliśmy całkiem dobrze na pomoc naszym klientom; jednak zauważyłem mnóstwo szaleństwa w branży, dlatego rozpocząłem reklamy etyczne i promocje. Pracowałem z wieloma dużymi firmami w udanych kampaniach (m.in. On The Run Mobil, Anheuser Busch, Pepsi Americas, US Bank, UPS) oraz przedsiębiorców / małych firmach (w tym barze Sub Zero Vodka, dr Phil Dembo, Words That Kliknij) i zawsze cieszyliśmy się uczciwym zwrotem z inwestycji, liczbą, która nie jest napompowana jak balon na gorące powietrze i ogólny brak tajemnicy. Mam nadzieję rozprzestrzeniać to jak ogień.

Wyłącz mydło i popychając pewne nieporozumienia, ujawniając tajemnice i pokazując, jak zmaksymalizować inwestycje w telewizję. Używam też osobistych przykładów z mojego doświadczenia i mam nadzieję, że Ci się podobają, aby wprowadzić te koncepcje w życie.

 

Nieporozumienie # 1: Idź szeroko.

Co to znaczy:

Większość osób sprzedających reklamy telewizyjne uważa, że duży koc jest najlepszym sposobem na zrobienie. Wiele reklam w wielu kanałach. Lub okrywając jeden kanał w kółko (trochę lepszego podejścia). Blanketing może działać, jeśli masz zillions spędzić, ale pozwala być szczery, większość z nas nie ma zillions.

Rzeczywistość:

Idź wyjątkowo niszowo: kupuj widowiska, a nie stacje. Zamiast kupować sieć lub kilka stacjonarnych stacji, które przypuszczalnie uderzyły w demografię, skup się na pokazach, które przyciągną Twoich odbiorców: kobiety w ciąży, koty właściciele kota, gracze baseballu, cokolwiek.

Przykład:

Na przykład firma BancorpSouth chciała dotrzeć do młodych przedsiębiorców rozpoczynających działalność. Byliśmy przystępnym rozwiązaniem, ponieważ dopasowujemy się do tego EXACT niszowego.

Nieporozumienie # 2: Stare media są jedynym rozwiązaniem.

Zakupy telewizora (lub innych form starych mediów, w tym radiowych i drukowanych) to złote dziecko i odpowiedź na wszystkie Twoje problemy. Powinieneś zaoszczędzić i kupić dużo. Jeśli to brzmi dziwnie, to jest.

Commercial

Rzeczywistość:

Badając i kupując media, spójrz na mieszankę nowych i starych mediów i możesz uzyskać lepszą ofertę, jeśli kupisz wszystkie. Często za bardzo rozsądną cenę w jednym dużym przeskoku można kupić reklamy

telewizyjne, reklamy bloga, reklamy witryn internetowych, reklamy podcast i wiele innych. W rzeczywistości pracujemy w transakcjach w zakresie woluminu i skutecznego marketingu docierają do ludzi, kiedy, gdzie i jak chcą być osiągnięte.

Przykład:

Kasyna online. Tak, promowanie w telewizorze może działać. Ludzie, którzy mają czas na oglądanie telewizji, mogą mieć czas na hazard w internecie. Ale jeśli chciałbym promować ten link, jak ludzie mogą to kliknąć w telewizji? Nie jesteśmy tak daleko do przodu z technologią, koledzy.

Nieporozumienie # 3: Produkcja wideo jest cholernie kosztowna.

30 miejsc może kosztować 10 000 dolarów na produkcję lub więcej. Nie brzmi tak dobrze dla przedsiębiorcy.

Rzeczywistość:

Produkcja pakietowa przy zakupie reklamy. Kupowanie reklam telewizyjnych i innych mediów? Czy zawierają one produkcję (prawdopodobnie w przypadku lekkiego upcharge). Koszty produkcji wideo spadły, a korzyść dla kupującego. Na przykład reklamujemy reklamy o jakości HD często za mniej niż 2.500 dolarów.

Nieporozumienie nr 4: ROI nie może zostać udowodnione.

Nic nie jest gorsze niż źródło mediów, które wraca do Ciebie i informuje kampanię, jeśli tak naprawdę nie. Skąd wiesz, czy to działa, jeśli wszystko, co widzisz, jest arkuszem liczb losowych?

Rzeczywistość:

Sposób udowodnienia ROI polega na tym, że ty decydujesz, co powrót jest i powiedz, że do źródła mediów. Na przykład, jeśli spodziewasz się wzrostu sprzedaży, kuponów do wykorzystania lub e-maili dodanych do bazy danych, upewnij się, że źródło mediów dowiesz się, jak mierzyć. Sekretem maksymalizacji ROI jest posiadanie pewnego rodzaju wezwania do działania, który można śledzić w reklamie, co oznacza specjalny kod promocyjny lub specjalny link internetowy używany tylko w reklamie. Potem można zobaczyć dokładne, jak to działa.

Niepoprawne podejście # 5: 30 spot jest jedyną opcją.

Jest to tradycyjny czas i forma komercyjna, która jest powszechnie akceptowana … ale nie jest jedyna.

Rzeczywistość:

10: 15 to realne opcje, które firmy medialne trzymają w tylnych kieszeniach … ponieważ kosztują mniej. Poszukaj sponsorów w pokazie (sponsorzy segmentów, sponsorowanie napisów z zamkniętymi napisami) i reklamy online, które często mogą być skuteczniejsze, ponieważ większość filmów online wyświetla tylko niewielką liczbę reklam podczas transmisji online. Również niektóre pokazy zaadoptowały reklama typu advertorial, która sprawia, że wygląda jak Twoja komercyjna część programu. Unikalna opcja.

Commercial

Nieporozumienie # 6: TIVO zjedzą twoją twarz.

TIVO i TIVO-podobne rzeczy spłynie i ukradnie dusze reklamowe, gdy są przekazywane przez klientów perspektywicznych.

Rzeczywistość:

Mniej niż 20% reklam zostało pomijanych, czy nie. Nadal się martwi? Wybierz reklamy online, których nie można pominąć. Inne rozwiązanie: płacisz na podstawie CPM (lub koszt na 1000 wyświetleń) w internecie i upewnij się, że płacisz tylko wtedy, gdy oglądasz reklamę.

Nieporozumienie # 7: telewizja jest przeznaczona tylko dla dużych marek.

Duże marki. Duże dolary. Często bezcelowe reklamy.

Rzeczywistość:

Reklamy wysoce ukierunkowane dla małych firm są niezwykle opłacalne. Klucz? To nie musi być krzykliwe lub mają miliony dolarów eksplozji. Widzowie telewizyjni są mądrzejsi od osób, które dają im do zrozumienia. Rzetelna, prosta reklama z udziałem prezesa wyjaśniającego produkt / usługę / wyświetlanie strony internetowej może być często równie efektywna, jak kampania na wiele milionów dolarów (oczywiście oczywiście w aparacie). Dodatkowym, nowym i skutecznym trendem jest zapewnienie, aby host popierał Twój produkt (sprawdź w tym artykule eMarketer).

Najważniejsza jest telewizja i reklama wieloplatformowa jest bardzo skuteczna, jeśli jest to zrobione poprawnie i nie będzie prowadziła Cię do banku w celu uzyskania kredytu. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami i miejmy nadzieję, że zaczniesz inspirować do wypróbowania szerokiego kręgu telewizorów.

Ponadto, jeśli chcesz zobaczyć, czy opcja nowej, starej reklamy medialnej dla telewizji jest odpowiednia dla Ciebie i Twojej firmy, daj nam znać, a my o tym rozmawiamy.